Monday, October 24, 2016

Verwar - Sharekhan Vs Icicidirect Vs Hdfc Vs Kotak Vs Indiabulls Vs 5 Paise

Verwar - Sharekhan vs Icicidirect vs Hdfc vs Kotak vs Indiabulls vs 5paise Re: verward - sharekhan vs icicidirect vs hdfc vs Kotak vs indiabulls vs 5paise Ek gebruik aandeel Khan Demat account. The ervaring met sharekhan is good. I persoonlik voel daar is kompetisie slegs tussen sharekhan en ICICIDIRECT. I sal die verskil tussen die twee makelaars huise lys. sharekhan: 1) Live streaming aanhalings (dit is nie beskikbaar in Ičići DIREKTE as om my kennis) 2) Lae makelaars koste, min makelaars aanklag is 20rs, intraday 0.1 en 0.5 vir aflewering. 3) kan aansoek doen vir IPO aanlyn. 4) Kan nie in staat is om onderlinge fondse aankoop van sharekhan site. 5) Streaming aanhalings vereis JVM (Dit is 'n baie groot kopseer) 6) Geen BTST (koop vandag verkoop môre, in sharekhan jy kan nie verkoop 'n deel van vandag wat jy gister gekoop) 7) Jy moet 'n bankrekening te open met die in deel Khan webwerf genoem banke. 8) kan handel in beide BSE en NSE 9) kommoditeite handel beskikbaar 10) kliënt ondersteuning is goed 11) Geen maandelikse koste 12) Jaarlikse maandelikse koste is 330rs Ičići direkte 1) makelaarsloon aanklagte is hoog - intraday 0,3 en 0,75 lewering (slegs 'n slght verskil in vergelyking met Khan deel) 2) Geen live streaming aanhalings 3) BTST is beskikbaar, hierdie fasiliteit is slegs beskikbaar in icicidirect. (Dit is handig een) 4) kan aansoek doen vir IPO aanlyn 5) kan aansoek doen vir onderlinge fonds aanlyn en kan onderlinge fondse aanlyn verkoop (Dit is fasiliteit is regtig nuttig, waar dit loop in sharekhan) 6) Terwyl die opening van Demat rekening, drie rekeninge oopgemaak, die redding van bankrekening, handel rekening en Demat rekening en jy moet ten minste rs5000 handhaaf in die geval as dit nie 'n gesalarieerde rekening ----- ons 5000rs slaap sonder verdien enige geld) 7) Ander banke rekening kan nie gekoppel word met die Ičići handelsrekening (in deel Khan meer as een bank gekoppel kan word met die handel rekening) 8) kan handel in BSE en NSE 9) kommoditeit verhandel is beskikbaar 10) Geen maandelikse koste 11) Jaarlikse instandhouding koste is 540rs Afsluiting: 1) Die dinge wat ek graag in Ičići Direct is, toe te pas en aanlyn verkoop onderlinge fondse eenhede sonder die onderbreking van agente 2) BTST (koop vandag en verkoop môre) 3) Indiane 2 grootste bank 4) Na ure handel (kan 'n koop te plaas of te verkoop ten einde na die mark is gesluit, sodat dit in die volgende dag sal uitgevoer word) Die sharekhan lags die bogenoemde punte, As die sharekhan in staat is om hierdie fasiliteite te voorsien in die toekoms, jy kan kies vir sharekhan Maar Ek persoonlik voel, Ičići DIREKTE is die beste, want jy kry al die fasiliteite onder een sambreel al hul makelaars is bietjie hoër as sharekhan. Verwar - Sharekhan vs Icicidirect vs Hdfc vs Kotak vs Indiabulls vs 5paise Re: Verward - Sharekhan vs Icicidirect vs Hdfc vs Kotak vs Indiabulls vs 5paise ICICIDIRECT (icicidirect) Dit is die deel van Indië se grootste private bank Ičići Bank. Voordeel van handel rekening met ICICIDIRECT Hierdie rekening kan Cash Trading, Marge Trading, Spot Trading, MarginPLUS Trading Koop Verkoop vandag môre en Call en Handel op die selfoon in beide NSE en BSE. Belegging in onderlinge fondse en effekte aanlyn deur jou handel rekening met ICICIDIRECT. Jy kan bevel te eniger tyd (Beyond mark uur) Geld sal nie direk gedebiteer uit jou spaarrekening op handel. Disadvantage - Effektiewe makelaarsloon per been vir afgeplat ambagte = 0,375% (minder as R 10,00,000 / -.. (R 10 lacs) Die makelaars betrokke is baie hoog (0,75%) (Motilal Oswal makelaars is baie minder net 0,2% vir aflewering). Jy kan dag handel nie as gevolg daarvan. Ook, die opsies is minder buigsaam. As jy gaan vir intra dag handel en die aandeelprys val, kan nie jou neem die lewering en het om te verkoop teen 'n laer prys. As jy gaan vir koop vandag verkoop môre funksie, kan nie jou dieselfde dag verkoop. en die hoë makelaars eet weg van jou wins. Ook wanneer daar 'n groot wisselvalligheid in die mark, stop die webwerf werk die meeste van die tyd. Ek stel voor om nie te gaan vir ICICIDirect as hierdie mense vra die hel baie makelaars in vergelyking met ander makelaars. Verder, soms in intraday ambagte hulle vierkante af jou poste voor 15:00 en soms hulle per ongeluk hou dit oop en vestig dit op die volgende dag. Ek dink jy kan dink Kotak sekuriteite. As jy gaan om te belê vir die lang termyn te kies dan ICICIDirect as sy veilig, behalwe vir 'n hoë makelaars en as jy gaan dag handel dan vergeet van Ičići. ShareKhan (sharekhan) Oor die algemeen sharekhan aanklagte 3 paise op intraday uitgesluit belasting en ná insluitend belasting dit kom uit 5 paise. Op lewering 30 paise uitgesluit belasting en 48 paise insluitend belasting. ShareKhan voorsien aanlyn handel wagwoord deur klassieke rekening, vinnig handel en spoed handel. Uit hierdie Classic en Fast Handel is gratis en hulle lewer gebruiker ID en wagwoord vir hierdie sonder enige ekstra koste. Het jy dit gekry het. En for Speed ​​Trade hulle ekstra koste in die vorm van 'n beurs. Sharkhan peple wat 'n makelaar model van 0.25 N 0,025% (ja, dit is 'n veranderlike) met 'n rekening oop te aanklagte van rs. 49 / - net met 'n AMC 300 /, werk deur beide aanlyn en telefoon. sharekhan koppelvlak is baie ingewikkeld sharekhan is goed nie, behalwe kliëntediens. IndiaInfoline Beste vir baie klein beleggers, terminale is te vinnig, sowel as wat hulle bied 6 keer blootstelling van jou hou, nie nodig om balans kontant in jou rekening. Daar is geen kliëntediens aantal indiainfoline waar 'n persoon kan noem en sê vir sy probleem. Die kliëntediens nommer op die webwerf is nutteloos. Wanneer jy 'n beroep op dat die getal, dit sê jy is in die tou aantal X jy aanhou vashou aan daardie oproep en na vyf minute van die herhaling van die boodskap wat dit sê jy is in die tou aantal X-18243 ;. Trading sagteware is baie maklik om te bedryf tolvrye no 66489000 een volk said - Im tevrede is met die sagteware en diens van indiainfoline, Ive been te beveel dit aan elkeen wat bid oor makelaars huise vir my. Indiabulls Goed vir Demat en handel koste. Hulle het my getoon 'n tarief van rs.1650 (eenmalige fooi) vir aanlyn handel rekening en Demat aanklagte en geen AMCS. deilvery-50 p en intra-5p. Ek het gehoor 'n paar gerugte dat indiabulls nie die geval toelaat koop IPOs Hulle bied ODIN sagteware wat baie goed vir aanlyn handel beide offline en online perspektiewe kan jy baie goed te dien. nog 'n ander keuse kan Kotak [Al die bogenoemde inligting kan nie korrek wees as dit is geneem uit bron soos forums]. As iemand wil hê om dit reg te stel of iets wil byvoeg asseblief kommentaar hier. Verwar - Sharekhan vs Icicidirect vs Hdfc vs Kotak vs Indiabulls vs 5paise Verwar - Sharekhan vs Icicidirect vs Hdfc vs Kotak vs Indiabulls vs 5paise Dit is vandag net dat ek het gevind dat hierdie wonderlike forum en woorde kan nie net die vreugde te verduidelik. In die eerste plek my uiterste regrads na administrateur en tweede om al wonderlike mense hier. dit is die ware voorbeeld van ingeligte besluitneming in ware sin van die kwartaal. Nou kom om hoofonderwerp van die dag. Die vorm laaste paar maande dat ek baie belang in aandelemarkte opgedoen (en CNBC Tv18 het krediet gegee word vir daardie ten minste gedeeltelik). sodat uiteindelik het ek besluit om die sprong te neem. maar chhosing die aanlyn makelaar is baie erg vir 'n beginner soos ek wat 'n baie gehoor, maar nog nooit eintlik verhandel homself regtig. Ek het demo van sharekhan geneem; 5piase en icicidirect. sover 5paise is nie bekostigbaar vir my as minimum 800 rs per maand het deur my betaal moet word wat nie vir gebruik in die my as 'n beginner soos ek nog nie die basiese beginsels te leer en om werklik te belê swaar. sharekhan lyk mooi, maar dan sal hulle geen BSE handel (ek hoop ek is nie verkeerd) en icicidirect het 'n baie hoë makelaars koste en die slegte reputasie in werklikheid soos blyk hier. oor indiabulls as fas as ek verstaan ​​wat ons nodig het om te betaal vir sagteware te koop en oor Kotak ek het geen idee. Ek wil graag al die groot mense hier om Thei wysheid in my te help om te begin wat diens moet ek kies vir u te deel. hopelik nadat ek leer om die basiese beginsels dan alleen sal ek in staat wees om sinvol bydra tot gesprekke hier wees, maar nou lyk dit of ek moet meer hulp. dankie en groete, plz dont net sê wat diens te kies sonder regverdiging waarom u dink dit moet gekies. dankie


No comments:

Post a Comment