Friday, October 14, 2016

E-Handel En Verkoop Aanlyn Die Basiese Beginsels

E-handel en verkoop aanlyn: die basiese beginsels 1. Oorsig E-handel speel 'n toenemend belangrike rol in die wyse waarop produkte en dienste aangekoop. Verkoop van produkte en dienste aanlyn kan help om jou besigheid meer winsgewend te word en verlaag jou koste. E-handel kan ook versterk en verbeter die doeltreffendheid van jou verhoudings met verskaffers en ander belangrike handelsvennote. Dit is belangrik om te beplan vir die voortdurende ontwikkeling en instandhouding van 'n e-handel stelsel van die begin af. Jy moet ook bewus wees van jou wetlike verpligtinge te wees wanneer aanlyn verkoop. 2. Aan die begin met e-handel Ondersoek jou opsies vir die kry aanlyn. Maak seker jy kies die regte webwerf en e-pos adresse, sodat jou kliënte en verskaffers jy vinnig en maklik kan vind. Kyk na die verskillende maniere om jou besigheid aan te sluit op die internet. 'N Verskeidenheid van opsies is beskikbaar insluitend ADSL, inbel, kabel en satelliet. Aandag te gee aan die ontwerp van jou webwerf. Die algehele look and feel sal 'n belangrike rol in sy bruikbaarheid te speel. Daar is ook regskwessies te oorweeg in die ontwerp van die webwerf. Byvoorbeeld, moet jy seker maak dit is toeganklik vir gestremdes. Verkope en bemarking aanlyn As jy wil verkoop direk deur jou webwerf, sal jy nodig het om die infrastruktuur in plek om jou produkte en dienste en proses bestellings showcase elektronies. Om jou e-commerce oplossing te voltooi, moet jy die opstel van die fasiliteit om die betaling deur middel van jou webwerf te aanvaar. Sodra jou winkel is aanlyn, kyk hoe om die doeltreffendheid daarvan te monitor, maak dit sterker en uiteindelik meer verkoop deur dit. Dink na oor hoe jy verkeer kan ry na jou webwerf. Kyk ook na hoe jy 'n gemeenskap rondom jou merk kan bou deur middel van die gebruik van sosiale media en ander Web 2.0 tegnologie. 3. Handhaaf en ontwikkel jou e-commerce dienste Jou werk eindig nie wanneer jou aanvanklike e-handel stelsel is up and running. Jy moet die webwerf in stand te hou, voortdurend hersien hoe goed dit is die werk en oorweeg nuwe geleenthede en werkswyses wat dit kan bied vir jou. Die handhawing van jou e-commerce site Jy moet seker maak dat die inhoud van die webtuiste akkuraat is en gereeld opgedateer. Dit sal jou help om 'n positiewe beeld te bevorder vir die besigheid, lok en te behou besoekers aan die site. As jou e-handel teenwoordigheid groei, moet jy jouself te beskerm teen die bedreiging deur hackers, virusse en bedrieërs. Identifiseer die risiko's wat hulle inhou en implementeer toepaslike sekuriteit kontrole om hulle teen te werk. Die identifisering van nuwe geleenthede Mobiele handel (m-handel) is 'n tipe van e-handel met behulp van mobiele toestelle soos selfone, slimfone, tablet rekenaars en ander toestelle met 'n wireless konneksie. M-handel bring nuwe geleenthede aan klein besighede beide nuwe dienste te verkoop en om bestaande besighede meer doeltreffend te funksioneer. Ekstranette kan jou besigheid in staat stel om te kommunikeer en meer effektief saam te werk met geselekteerde vennote, verskaffers en kliënte. Hulle kan 'n belangrike rol in die verbetering van verhoudings en die verbetering van supply chain management speel. Intranette is 'n waardevolle manier om te kommunikeer met werknemers, veral vir ondernemings met verskeie plekke en personeel wat afstand of van die huis af te werk. 'N e-markplek kan jy 'n verskeidenheid van aanlyn-dienste gebruik soos elektroniese katalogusse, besigheid gids volledige lys en aanlyn-veiling om jou goedere en dienste meer effektief te verkoop aan ander besighede. algemene foute Onthou dat nie alle e-handel ontwikkelings is 'n sukses te maak. Jy kan baie leer uit die ervarings van ander e-handel verskaffers om te verseker dat jy nie dieselfde foute te maak. 4. Die verkoop van online: die voordele Verkoop aanlyn het 'n aantal voordele bo ander verkoop metodes, insluitend: Spaar in opset en bedryfskoste. Jy hoef nie te huur High Street perseel of betaal winkelassistente. Die vermindering van orde verwerking koste - kliënt bestellings kan outomaties kom reguit in jou databasis bevele van die webwerf. Met 'n globale gehoor - die verhoging van verkope geleenthede. Meeding met groter besighede deur in staat om 24 uur per dag, sewe dae per week oop. Vinniger betalings van aanlyn-transaksies. Die verbetering van jou besigheid die gebruik van data wat uit die dop aankope kliënt. Gebruik jou aanlyn winkel as 'n katalogus vir bestaande kliënte. Online verkoop sal die beste werk as jy: goed gedefinieerde produkte of dienste wat sonder menslike betrokkenheid in die verkoop proses verkoop kan word vaste pryse vir alle vorme van potensiële kliënte produkte of dienste wat binne 'n voorspelbare lei tyd gelewer kan word 5. aanlyn verkoop: tipes winkels Basiese aanlyn winkel Stel jou in staat om 'n klein verskeidenheid van produkte, die verskaffing van foto's, beskrywings en pryse te verkoop, asook aanvaar bestellings aanlyn. Die meeste kliënte aanlyn winkel sal wil betaal per debietorder of kredietkaart. Jy kan e-pos-bestelvorms met behulp van web authoring sagteware pakkette te skep. Hierdie bestelvorms laat kliënte te e-pos hul bestellings af te verwerk. Jy sal 'n meer gesofistikeerde aanlyn winkel nodig as jy wil kaartbetalings aanlyn aanvaar. 'N Basiese webwerf is 'n lae koste en maklik om te skep vir 'n beperkte produkreeks. Maar dit sou beperk ontwerp en funksionaliteit en kan minder veilig as meer gesofistikeerde opsies wees. Intermediêre aanlyn winkel Tipies 'n pakket e-handel en moet die volgende insluit katalogus bestuur, verbeterde orde verwerking en 'n wyer verskeidenheid van ontwerp templates. Dit moet ook enkripsie vir 'n veilige bestel sluit. Die gebruik van Secure Socket Layer tegnologie om kaartbesonderhede (aangedui deur die "goue slot 'n simbool in jou blaaier se status bar) in te samel is die sleutel tot die bevordering van online verkope. Sommige e-handel pakkette kan terug bied end stelsels integrasie, met ander woorde hulle aan te sluit op jou produk databasis en rekeninge stelsels. 'N intermediêre-vlak terrein kan nie geskik wees as jy wil meer komplekse produkte en dienste aan te bied. Gesofistikeerde aanlyn winkel Indien 'n verskeidenheid van opsies, insluitend voorpunt-ontwerp en funksionaliteit, persoonlike bladsye en produk nuus verskaf. Sagteware kan geïntegreer om orde bevestig aktiveer en outomaties stuur goedere en vul voorrade. Jy kan 'n ontwerp en ontwikkeling maatskappy moet help definieer jou tegniese vereistes en integreer die webwerf met jou bestaande stelsels. Jy kan dit ook oorweeg om vry, open source inkopie mandjie sagteware pakkette. Dit moet toelaat om die opstel van 'n gesofistikeerde e-handel webwerf wat 'n wye verskeidenheid van opsies, funksies en ondersteuning het - selfs al het jy net basiese rekenaarvaardighede. 6. verstaan ​​regulasies en beleide As jy aanlyn verkoop, moet jy voldoen aan wetgewing om customers39 verseker; persoonlike data word veilig bewaar, goedere en dienste te voorsien kwaliteit en geskiktheid standaarde en aanlyn kontrakte is wetlik bindend. Daar is ook interne beleide wat jy aanbeveel om te implementeer as jou personeel maak gebruik van die internet of e-pos. die beskerming van data As jy meer inligting oor kliënte, verskaffers of potensiële verskaffers te slaan op jou stelsels, moet jy voldoen aan die Wet op 1998 Data Protection. Regulasies kliënt beskerming Die Verbruikersbeskermingswet (afstand) Regulasies vereis dat jy om te gee jou kliënte gespesifiseerde inligting voordat hulle 'n bestelling te plaas. Jy moet ook die koper stuur 'n bevestiging en gee hulle 'n 39; afkoel period39; waartydens hulle hul aankoop kan kanselleer. E-handel regulasies Wanneer die handel oor die internet, geld dieselfde reëls as met die vorming van ander vorme van die kontrak. Die E-handel Regulasies 2002 is bedoel om te verseker dat elektroniese kontrakte bindend en afdwingbaar deur die hele Europa. Wetgewing is ook in plek om die maniere waarop jy elektroniese bemarking kan gebruik om jou e-commerce dienste te bevorder reguleer. As jou besigheid is 'n beperkte maatskappy of vennootskap met beperkte aanspreeklikheid (LLP), onder die voorwaardes van die Maatskappye Wet 2006 jou webwerf moet wys: die volle naam van die maatskappy of LLP die geregistreerde kantoor adres van die maatskappy of LLP die geregistreerde nommer van die maatskappy of LLP die plek van registrasie van die maatskappy of LLP indien die maatskappy gelikwideer word die BTW-nommer (indien BTW geregistreer) lidmaatskapbesonderhede van 'n bedryf of professionele vereniging webwerf kennisgewings Om te voldoen aan beide regulasies en goeie sakepraktyk moet jy 'n verskeidenheid van kennisgewings op jou webwerf. Tipiese voorbeelde sluit in die terme en voorwaardes waaronder jou webwerf bedryf, 'n privaatheid beleid, enige disclaimers wat gepas is en 'n kopiereg en handelsmerk kennisgewing is. interne beleid As jou personeel toegang tot e-pos en die internet het, oorweeg die instelling van beleid wat duidelik beskryf wat is en isn39; t aanvaarbaar in terme van die internet en e-pos gebruik. MyBusiness inligting is vir alle besighede in Skotland, of you39; re gestig of dink oor begin. Jy kan die MyBusiness app uit die App Store te kry. 7. aanlyn verkoop: algemene foute Kliënte sal af deur te sit: out-of-date of foutiewe inligting moeilike terrein navigasie en die aankoop van prosesse swak kliëntediens vervulling en laat aflewering gebrek aan kliënte ondersteuning gebrek aan sake-inligting swak visuele ontwerp Om kliënte veilig voel oor die koop van jou site, moet jy: maak jou site maklik om te navigeer en gebruikersvriendelik maak seker fotografiese beelde op jou webwerf is akkurate en toon produkte in hul beste lig huur 'n kliënt diens verteenwoordiger wat advies kan gee oor die telefoon aan kliënte op meer komplekse of duur produkte maak bestel prosedures eenvoudig en vinnig bevestig bestellings onmiddellik per e-pos wees eerlik - dit wil sê die kliënt sê as jy nie kan lewer op tyd bied 'n manier vir kliënte te hou op die vordering en die beskikbaarheid van hul bestelling Besigheid Gateway loop gebeure op verkoop. Jy kan ook praat met 'n adviseur deur te bel 0845 609 6611. 8. Maak die meeste daarvan en e-handel Om die meeste van jou IT en e-handel belegging te maak, is daar verskeie punte wat jy nodig het om te onderhou: Fokus op die sakevoordele, nie die tegnologie Slegs goedkeur projekte as jy seker is hulle ondersteun jou besigheid doelwitte Plan om meetbare verbeteringe te bereik - bv as jy 'n aanlyn winkel te begin, is dit 'n goeie idee om verkope doelwitte te stel en te monitor hul doeltreffendheid. Moenie die beplanning nie laat jou verskaffers of konsultante - net jy weet wat jou besigheid regtig nodig van IT. Verskaffers en konsultante kan hul eie belange in gedagte het en stel voor dat jy meer as wat jy nodig het om jou doelwitte te bereik spandeer. Erken dat jy nodig het om deurlopende ondersteuning te bied aan jou personeel om te verseker probleme is vinnig opgelos en die stelsel prestasie kwessies aangespreek. Kry jou begroting reg - as jy voorsiening gemaak vir jou IT-stelsels, sal jy die fondse te hê wanneer jy nodig het om jou te versterk of te maak van nuwe tegnologie. Review projekte gereeld om te verseker dat die beplande voordele word gerealiseer


No comments:

Post a Comment