Monday, October 24, 2016

Fish Forex Robot Review

Fish Forex Robot Review Dateer 15 Maart 2011 Let wel: Visse Forex robot is nie een van my aanbeveel forex robotte nie. Dit kan baie winsgewend vir 'n rukkie, maar op die ou end die 8220; aanpassing order8221; sal uiteindelik veroorsaak groot verliese. Sien die bladsy Top 5 Forex Robots of teken op my weeklikse nuusbrief aan die regterkant van die post vir my nuutste aanbevelings. My Original Fish Forex Robot Review Ek is onlangs gevra deur 'n paar van my intekenaars te hersien Rita Laskers Fish Forex Robot. 'n robot wat ek didnt weet op die oomblik. Ek sien uit die produk tuisblad en is baie beïndruk met die gebrek aan opwinding en deur die bedrag van infomation wat aan die lig gebring oor die handel strategie, so ek besluit om te koop vir my 'n kopie en sien hoe dit verrig. Om eerlik te wees, didnt ek regtig verwag veel van hierdie produk. Ive been verbrand dekades van tyd deur robotte wat op die oppervlak en na alles goed lyk, hoe winsgewend kan 'n forex robot wat 'n foto van 'n vis op dit regtig wees? Soos dit blyk, die antwoord op daardie vraag is baie! Dit het net 'n paar dae vir hierdie robot na my regtig beïndruk met sy prestasie en dit has not beslag gelê om my te verbaas in die 5 weke dat ek vorentoe is om dit te toets. Oor die afgelope 5 weke dat ek die toets van hierdie robot is dit nie minder nie as 148 pitte gemaak, vir 'n algehele wins van 25%. Dit plaas 'n handel per dag van Maandag tot Donderdag elke week en dit neem 'n wins van 10 pitte per handel. Wanneer 'n verlies van handel nie plaasvind (wat dikwels nie die geval gebeur), dit maak gebruik van 'n baie doeltreffende metode wat Rita Lasker noem 'n 8220; aanpassing order8221; om te vergoed vir die verlies. Ek het regtig verbaas wees oor hoe konsekwent hierdie robot laat 'n mens wen handel na die ander en die aanpassing einde 'n 100% sukses tot dusver gehad het. Sien my toets rekeningstaat hieronder vir meer besonderhede en 'n lys van ambagte. Een van die dinge wat ek regtig graag oor die Fish Forex Robot is die feit dat sy nie net 'n swart boks robot wat handel dryf volgens sommige geheime handel stelsel wat jy niks weet nie. Inteendeel, is die strategie wat die robot gebruik baie duidelik verduidelik op die webwerf, met meer besonderhede verskaf in die installasie handleiding. Tog is Ek dont nogal verstaan ​​dit, Theres beslis 'n baie fundamentele logika agter hierdie strategie en jy kan selfs met die hand te handel met nie Meta Trader makelaars as jy wil. Benewens die goeie prestasie, ek is ook regtig beïndruk met die ondersteuning wat deur Rita Lasker en haar span. Ek het saam met hulle per e-pos gekommunikeer word 'n paar keer en ek het gevra rechtshulp direk vanaf Rita haarself elke keer. Die Fish Forex Robot is soos 'n vars briesie in 'n mark wat werklik versadig deur swendelary en valse beloftes nou en as jy op soek is na iets wat anders is as al die gemors daar buite ek regtig aanbeveel dat jy dit te toets vir jouself . Fish Forex Robot Forwad Tests


No comments:

Post a Comment