Thursday, October 13, 2016

Ecn Forex Makelaars Wat Kliënte Aanvaar Ons

Maak eers die video's in hierdie post Kyk ook hierdie twee skakels Twee makelaars by die naam. FXDD en IC Markte my aansoek om PAMM geweier nadat hulle my verklaring en hoe ek verskans my ambagte het. Ek het geskroef deur baie bekende makelaars as gevolg van hul plugins. waarvan sommige Alapri en IBFX en Wins Capital Die meeste & quot; ALLE & quot; makelaars gebruik plugins, en dis hoekom 'n stelsel ontwikkel en getoets oor die jaar wanneer geplaas op 'n werklike mark werk vir 'n paar maande. dan die makelaar trek die prop op dit. 'N Baie duidelike voorbeeld is nuus handel. terug in 2004 tot 2007 was dit pret en winsgewend te bedryf nuus. jy kan dit nie doen deesdae sonder om geskroef met die verspreiding of MT4 vries. Nog 'n voorbeeld is die nag scalpers. makelaars sal jy ophou, maak nie saak hoe goed jou stelsel was Jy sal die beste voer en uitvoering het so lank as jy geld verloor. die dag wat jy begin om geld te maak en neem die geld uit die rekening van die dag wat jy sal geskuif word na 'n ander bediener en gesig weer qoutes. slegte vul. MT4 vries. ens Net in gedagte hou ons nie die forex mark te verhandel. ons handel die forex voer BINNE die makelaar bediener. sodat ECN. geen hantering lessenaar. vinnige vul. is al B. S want aan die einde ur handel sal nooit die makelaar bediener te laat nie, tensy jy 'n 50m $ rekening handel met 'n bank.


No comments:

Post a Comment