Friday, October 21, 2016

Etoro - Online Forex Moontlike In Indië

E-Toro - Online Forex Moontlike in Indië? L ast Night IAM op soek na die moontlikheid van die opening van 'n Online Forex rekening. Ek verneem met E-Toro op hul 247 online gesels platform oor die opening van online handel in Forex, kommoditeite en Wêreld Indices. It blyk dat forex, kommoditeite en die Wêreldbank indekse Trading is moontlik in realtime. Maar die probleem is dat hulle nie om enige positiewe identifikasie bewys om handel te dryf in hul platform. Hieronder is die klets geskiedenis met E-Toro aanlyn-ondersteuning Eugene: Welkom by eToro ondersteuning. Hoe kan ek jou help? Rajandran: Hi Eugene! Iam uit Indië en ek wil graag die proses van die opening van die Fx rekening weet Eugene: Die skakel hieronder sal jou help om 'n Real rekening oop te maak, volg die stappe beskryf: Rajandran: So ek kan handel in Forex ná die sagteware installeer? Eugene: Ja Rajandran: Wat is die minimum fonds vereiste om handel te dryf? Eugene: Die minimum deposito bedrag is $ 50. eToro bied die volgende metodes vir die befondsing van die werklike rekeninge: Kredietkaart (Visa, Master Card en Diners Club, AMEX *), PayPal, Neteller, MoneyBookers, WebMoney. Eugene: * AMEX kan direk gebruik word via MoneyBookers (geen MB rekening nodig.), Of deur die opening van 'n PayPal-rekening (onderhewig aan hul eie terme) Let wel via MB daar geen ondersteuning vir AUD deposito. Eugene: Ons bied jou ook toe om jou rekening via Western Union, Money Gram en Wire fondsoorbetaling met 'n minimum deposito van $ 500. Jy kan al die nodige inligting oor die befondsing van jou rekening op die volgende skakel te vind: Rajandran Maak 'n bankrekening oopmaak vereis dat enige Identifikasie Bewys of enige ander stawende dokumente? Eugene: Geen Rajandran: So as Iam n paypal rekening houer en as IAM probeer om my geld te onttrek van eToro account8230 ;. Hoe lank neem dit? Eugene: 5 werksdae Rajandran: Wat beteken die sagteware bevat? Is dit word ondersteun deur tegniese realtime kaarte? Eugene: dit het kaarte Eugene: Die onderstaande skakel sal jou toelaat om die platform te laai en te begin met die eToro handel. Rajandran: Waar om uit te vind die makelaars besonderhede is? Rajandran: Is daar anyAccount Opskorting beleid? Eugene: Dit is 'n baie algemene vraag Eugene: kan jy 'n bietjie meer spesifiek & gt; Eugene:? Rajandran: ek bedoel is daar geen minimum marge behoefte in die account8230 gehandhaaf moet word ;. En wat gebeur met my rekening as IAM nie handel vir maande? Rajandran: sal my rekening het verban? Eugene: geen Eugene: en geen Rajandran: Ag dankie! Is die sagteware baie veilig terwyl transaksie? Rajandran: En waar die lys van finansiële instrumente wat ek kan handel en die marge vereiste besonderhede te vind? Rajandran: kry ek my transaksie besonderhede via Postal? Eugene: Jy kan ons webwerf aan te spreek vir inligting oor hoe om te begin met eToros verhandelingsplatform Eugene: As jy enige verdere vrae moet asseblief nie huiwer om ons te weer kontak en ons sal bly wees om jou te asisst. Sal daar enige regskwessies? Let asseblief jul menings indien u enige handel ervaring met E-Toro. oor Rajandran Rajandran is 'n handel strategie ontwerper en stigter van Marketcalls, 'n uiters gewilde handel webwerf sedert 2007 en een van die mees intelligente blog in die wêreld om kennis oor tegniese ontleding, handel stelsels Trading strategieë te deel. Bharat Jain sê Volgens ur NMA aanwyser die stoploss vir nifty kol was 5512,23 en Gister het ek het breaced deur 2 punte en 'n hoë was 5513,95, maar die geskiedenis van ur grafiek sê dat dit didnt selfs raak hierdie aanwyser voor, en het 'n paar fantastiese opbrengste. so laat weet ons asseblief weer sy ok om oor die hoof sê 5-10 punte of selfs 2 punte beklee betekenis. Rajandran R sê Bharat Jain. Stop Loss moet op EOD basis gehou word. Verder Kerse in NMA kaarte is heeltemal diffrent van die gewone one8230 ;. Ajay sê Dit is moontlik met Anand Rathi ook, ek is dit persoonlik doen van 2 jaar. As wil meer besonderhede kontak hul kliëntediens of kontak my by ajay8000gmail. jitin sê Ramesh sê Nogal indrukwekkend. Ek handel met forex4you selfs hulle fantastiese ondersteuning. Ek hou van hulle dienste en handel terminale. As ek nie verkeerd dan is hulle die eerste forex makelaar in Indië met kantoor in Mumbai. chartuser sê Ek het net jou webwerf en 'n baie dankie vir julle wat julle hier in die webwerf. Dit is regtig 'n groot moeite deur jou. Sterkte vir jou sukses. Ek het net deur die kolom van forex in Indië. Kan jy asseblief net vir my sê of FORX handel in Indië is reg of nie? As wetlike, is daar 'n goeie makelaar? Manoj sê


No comments:

Post a Comment