Friday, October 28, 2016

Destiny Bungie Gesprekke Gear Trading System Tydens Inter Faith

Destiny: Bungie Gesprekke Gear Trading System Tydens Inter Faith Terwyl elke Destiny speler het hul eie gedetailleerde wens lys van eienskappe wat hulle wil graag sien by die spel, is daar 'n paar baie kan saamstem oor. Dit is duidelik dat 'n samehangende verhaal en 'n beter verdeling rat is twee van die meer dringende sake wat die noodlot ondersteuners wil aangespreek sien, maar daar is nog 'n kenmerk wat selfs meer belangrik kan wees. Item handel is nie iets wat almal MMOs, of MMO-agtige ervaring, toelaat, maar dit is een wat die meeste spelers van genoemde speletjies versoek. Destiny is nie anders nie; baie spelers gereeld versoek item handel óf deel van hul eksotiese rat rykdom, of net te help om hul laer vlak vriende kry 'n voorsprong. Maar wanneer dit kom by te voeg item handel te Destiny. Bungie het relatief stil oor die kwessie nie. En toe hulle dit doen aan te spreek nie, die beste antwoord spelers kan kry, is 'n kortaf, "No" Gedurende die laaste Destiny Livestream, Bungie weer aangespreek die onderwerp van item handel, net hierdie keer het hulle het 'n bietjie meer te sê. Spelers verwagting dat hy iets in die vorm van 'n onomwonde: "Ja," sal waarskynlik kom weg teleurgesteld reaksie Bungie Kreatiewe Direkteur Christopher Barrett se nie, maar dit voorspel goeie dinge vir die toekoms van die franchise. Terwyl toer Die Reef. die nuwe sosiale ruimte launch saam House of Wolwe, Barrett gevra punt leeg of item handel kan bygevoeg word om die noodlot. Hy erken die skynbaar eindelose fan versoeke, en selfs gesê dat item handel is iets wat die ontwikkeling span is op soek na, maar nou het hulle niks om aan te kondig nie. 8220, sy iets were8230; Theres nadele om dit en Theres upsides8230; Die belegging ontwerpers, Theres 'n baie gesprekke Im seker dat gebeur daaroor. Was altyd oorweeg funksies soos dit. Persoonlik, Id verkies om nie te speler handel het. Maar jy kry verskillende menings oor die hele team.8221; Die goeie nuus is dat Bungie blyk te wees met inagneming van 'n moontlike item handel stelsel, maar Barrett blyk nie 'n fan van die funksie wees. Hy wou nie verduidelik hoekom die noodlot item handel is nie op sy persoonlike to-do list, maar dit is nie te moeilik om te raai hoekom. Kyk, terwyl die noodlot 'n aktiewe gemeenskap van miljoene kan hê. Dit is ook gebou rondom verdien dié eie buit. Masse genoeg Vreemd Coins vir XUR. voltooiing van die Night Fall staking in die hoop van 'n eksotiese wapen val, of wat deur een van die klopjagte en kry 'n gelukkige rat druppel is almal deel van die noodlot ervaring, maar item handel kan die behoefte aan dié stukke van die inhoud ervaar verwyder. In wese is dit kan sekere spelers slaan verby 'n groot deel van die meer slyp-y-elemente van die spel ten einde die vlak cap bereik. Dit, op sigself, is nie noodwendig 'n slegte ding nie, want die noodlot se Random Number Generator uiters wreed kan wees. Sommige spelers het gekyk hul vriende te verdien en stiptelik te breek Behandel Mythoclast na Behandel Mythoclast, terwyl hulle nog 'n enkele een druppel sien. As daardie vriend wat ekstra Behandel Mythoclast eenvoudig kon handel oor, sal dit 'n baie van daardie frustrasie uit te skakel. Maar 'n handel stelsel skep ook ruimte vir uitbuiting, soos reeds gesien met talle MMOs oor die jare. Aangesien baie spelers desperaat begeer 'n paar van die noodlot se beste wapens. daar is die baie sterk moontlikheid dat hulle dalk betaal om 'n wapen of 'n stuk van rat te kry. Saam met dit, dit is nie moeilik om 'n eBay-kanaal opening dink aan waar die noodlot spelers hul rat te verkoop aan die top bieër. Een speler betaal om die lyn, en die ander winste uit hul ligsinnig besteding slaan. Op die ou end, aangesien die noodlot is meestal 'n koöperatiewe ondervinding wat ons kan 'n toekomstige opvolger te voeg item handel te sien. Maar, sou ons nie verbaas wees om te sien Bungie het 'n baie beperkings op die stelsel ten einde uitbuiting te bestry nie. Ons sal moet wag en sien.


No comments:

Post a Comment